Centrala VoIP / serwer IVR

Centrala telefoniczna VoIP/PBX stanowi połączenie najmocniejszych stron tradycyjnej telefonii ISDN/PSTN oraz technologii GSM z najnowszą zdobyczą cyfrowej technologii, którą jest centrala VoIP.

Zalety i możliwości central VoIP:

  • Znaczne ograniczenie kosztów połączeń telefonicznych - bezpłatne rozmowy pomiędzy oddziałami firmy.
  • Pełna integracja z systemem IVR
  • Transfer połączeń telefonicznych pomiędzy telefonami firmy
  • Call centre, infolinia, telemarketing, nowoczesny fax, kontrola połączeń
  • Możliwość używania numeru stacjonarnego w dowolnym miejscu
  • Współpraca z tradycyjnymi telefonami oraz aparatami VoIP
  • Wyczerpujące billingi i statystyki, podgląd linii na żywo
  • Programowalny Dial Plan/ Calling Rules /Time Interval - zaawansowane reguły kierowania połączeń przychodzących i wychodzących pomiędzy liniami wewnętrznymi i zewnętrznymi, zależnie od numerów nawiązujących/odbierających, linii, dni tygodnia, dni miesiąca i godzin
  • Redukcja echa
  • Przekazywanie połączenia - transfer bez zapowiedzi i z zapowiedzią (attended transfer), przekierowanie połączenia, połączenie oczekujące
  • System interaktywnego menu głosowego do automatyzowania obsługi połączeń przychodzących, abonent dzwoniący nawiguje po menu odsłuchując komunikaty głosowe i wybiera dostępne opcje menu z klawiatury telefonu tonowego, system umożliwia budowę bezobsługowych infolinii, wspiera kierowanie połączeń do agentów call center itp.
  • Mini Callcenter - kolejkowanie połaczeń dla agentów callcentre niezależnie od grup odbierających
  • Nagrywanie połaczeń - umożliwia rejestrowanie rozmów
  • Music on Hold - odtwarzanie wybranej muzyki w czasie oczekiwania przez abonenta na połączenie
  • Voice Mail - poczta głosowa, możliwość pozostawienia nagranych wiadomości dla użytkowników
  • Rejestr połączeń tzw. CDR - Call Detail Records - szczegółowy rejestr informacji o każdym połączeniu zawierający informacje m.in. o numerach przychodzących i wybieranych, czasach rozpoczęcia, zakończenia trwania, taryfikowanym.
  • Obsługa wielu kodeków: ulaw, alaw, GSM, SPECS, ADPCM, G729
  • Bufor służący eliminacji efektu Jitter
  • Restrykcje połączeń wychodzących
  • Dowolność numeracji wewnętrznej (ilość cyfr)
  • Zawieszenie połączenia HOLD

IVR to system telekomunikacyjny umożliwiający interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Osoba dzwoniąca po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów za pomocą aparatu z wybieraniem tonowym wybiera poszczególne pozycje z menu.

IVR umożliwia:

  • Wybranie rodzaju żądanej informacji lub usługi
  • Wybór języka w jakim przedstawiona zotanie informacja
  • Weryfikację dzwoniącego za pomocą numerów PIN, haseł
  • Integrację i dostęp do informacji z baz danych (również autoryzowany)

IVR to wpełni zintegrowany z centralą system informacyjny, pracujący 24 godziny na dobę, mogący obsługiwać od kilku do kilkudziesięciu połączeń jednocześnie.

Wykonamy dla Państwa indywidualnie uzgodniony projekt centrali i systemu IVR. Zapraszamy do współpracy.

Telefon stacjonarny

Usługa telefonu stacjonarnego VoIP MAX polega ona na realizacji połączeń telefonicznych za pośrednictwem Internetu. Usługa świadczona jest przy wykorzystaniu protokołu VoIP (Voice Over Internet Protocol), który pozwala przetwarzać głos na pakiety danych, wysłanych przez Internet.

Gwarantowane wysokiej jakości połączenia telefoniczne w bardzo atrakcyjnej cenie. Koszt połączenia lokalnego i międzymiastowego z numerem stacjonarnym bez względu na operatora wynosi zaledwie 6 groszy netto za minutę, a połączenia pomiędzy użytkownikami usługi VoIP MAX są bezpłatne.

Telefon GS BT-101

Telefon GS GXP-2000

Wideotelefon GS GXV-3000

Z usługi może skorzystać praktycznie każda osoba posiadająca dostęp do Internetu za pośrednictwem naszej firmy. Podłączenie telefonu ToIP do sieci nie ogranicza dostępu do Internetu. Użytkownik może jednocześnie realizować połączenie telefoniczne jak i korzystać z zasobów sieci bez żadnych zakłóceń. Telefon posiada swój własny unikalny numer w polskiej strefie numeracyjnej, a jego podłączenie jest bardzo proste.

Możliwe jest także podłączenie Państwa dotychczasowego telefonu analogowego za pomocą bramki VoIP (np. GS HT286).

Cennik połączeń telefonicznych VoIP

Opłaty jednorazowe:

Wyszczególnienie tytułu opłaty Opłata netto
Instalacja i konfiguracja Urządzenia Końcowego zadzwoń - 71 71 70 530

Opłaty abonamentowe:

Wyszczególnienie tytułu opłaty Opłata netto
Abonament miesięczny 5 zł

Opłaty za połączenia wychodzące:

Pobierz pełny cennik połączeń ważny od 6.09.2022r.

Jako operator telekomunikacyjny, Airmax oferuje swoim klientom szeroki wybór usług telefonicznych opartych na technologii VoIP. Dzięki naszym rozwiązaniom, prowadzenie rozmów telefonicznych stało się łatwiejsze i tańsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Jesteśmy dumni z naszej oferty, ponieważ umożliwia ona korzystanie z telefonii VoIP zarówno klientom indywidualnym, jak i firmom. Dzięki temu, każdy może znaleźć rozwiązanie, które spełni jego potrzeby.

Nasi klienci indywidualni mają do wyboru usługi takie jak airPhone - aplikacja umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet na urządzeniach mobilnych, tabletach czy komputerach. Dzięki temu, nie muszą korzystać z tradycyjnych usług telekomunikacyjnych i ponosić wysokich kosztów.

Dla klientów biznesowych oferujemy jeszcze szerszy wachlarz rozwiązań, w tym airPABX - zaawansowany system telefoniczny oparty na technologii VoIP. Dostawca Airmax Internet opinie ma wśród użytkowników systemu voip bardzo dobre i cieszy się dużym uznaniem wśród biznesu i klientów instytucjonalnych. Nasz system umożliwia prowadzenie połączeń wewnętrznych i zewnętrznych, przekazywanie połączeń, nagrywanie rozmów czy obsługę IVR. To idealne rozwiązanie dla firm, które potrzebują elastycznego i wydajnego systemu telefonicznego.

Ponadto, oferujemy jeszcze narzędzie airMax contact, które umożliwia przesyłanie wiadomości tekstowych, prowadzenie rozmów wideo czy tworzenie wideokonferencji. Dzięki temu, nasi klienci biznesowi mogą łatwo i szybko komunikować się z klientami i kontrahentami z całego świata.

Nasze usługi charakteryzują się wysoką jakością rozmów, atrakcyjnymi cenami i dużą elastycznością. Ponadto, oferujemy szeroki wybór numerów telefonicznych z różnych krajów, co umożliwia naszym klientom prowadzenie rozmów z klientami i kontrahentami z całego świata.

Jesteśmy przekonani, że nasza oferta spełni potrzeby każdego klienta, niezależnie od jego indywidualnych wymagań. Telefonia VoIP to przyszłość komunikacji, a my chętnie pomagamy naszym klientom w korzystaniu z tej nowoczesnej technologii.